Zgodnie z wydaną 28.03.2020 specustawą bileterie mają wydłużony czas na zwrot należności za bilety na koncerty, które zostały odwołane lub przeniesione z powodu epidemii koronawirusa. Zwrot może odbyć się w dwojaki sposób: pieniądze mogą być zwrócone na voucher organizatora lub na wyraźną prośbę klienta na konto, z którego zostały pobrane. Jeśli bilet był kupiony przez stronę Progresji prosimy o informację dotyczącą chęci otrzymania zwrotu pieniężnego w ciągu 60 dni od pierwotnej daty koncertu.

Data & czas Miejsce Main Stage - Progresja Bilety 90- Sprzedaż biletów
goout.pl
progresja.com
Linki Wydarzenie na Facebooku

W związku z ograniczeniami w zakresie udziału w koncertach wynikającymi z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz. 861 z późn. zm.), zgodnie z którymi możemy dopuścić do udziału w wydarzeniu ograniczoną ilość osób niezaszczepionych przeciwko Covid-19 zwracamy się do Państwa z prośbą o wypełnienie kwestionariusza pod tym linkiem:
https://forms.gle/Gwu9v3WqmqD74ane7

W ten sposób będzie się odbywała weryfikacja, czy ktoś jest zaszczepiony, czy nie.
Powyższa decyzja podyktowana jest aktualną sytuacją epidemiczną i przepisami wprowadzonymi przez organy publiczne.

—————-

Po ogromnym sukcesie występu Carbon Based Lifeforms w 2019 roku w Warszawie, elektroniczny duet znowu wystąpi w Progresji. Będzie to najprawdopodniej znakomita okazja, by zapoznać się na żywo z materiałem z nowej płyty, która niebawem ma ujrzeć światło dzienne. W roli gościa specjalnego wystąpi, po raz pierwszy w Warszawie, francuski twórca muzyki psybient / chillout, Asura.

CARBON BASED LIFEFORMS [Psybient // Ambient // Chillout] [Szwecja]

Carbon Based Lifeforms jest duetem tworzonym przez Johannesa Hedberga i Daniela Segerstada. Obydwaj urodzili się w 1976 roku w Goteborgu, w południowo zachodniej Szwecji. Spotkali się po raz pierwszy, kiedy mieli obydwaj po 15 lat i wówczas rozpoczęli współpracę, która trwa już ponad 25 lat. CBL został powołany do życia w 1996 roku, jako odgałęzienie innych projektów, lecz szybko stało się to ich wiodącą działalnością. W 1996 roku wydane zostało demo „The Path”, które już wtedy słuchaczom pozwoliło poznać unikalne dźwięki ich muzyki.
Duet podpisał w 2002 roku kontrakt ze słynną francuską wytwórnią Ultimae Records i od tego czasu wydali pięć oficjalnych albumów: „Hydroponic Garden” (2003 rok), „World of Sleepers” (2006 rok); „Interloper” (2009 rok); „Twentythree” (2012 rok) oraz „Derelicts” (2018 rok). Album Derelicts zdołał osiągnąć dwunaste miejsce w rankingach muzycznych Billboardu w ramach gatunku Dance/ Electronic. Muzyka Carbon Based Lifeforms została nadzwyczaj dobrze przyjęta przez koneserów sceny ambient, dlatego też w 2012 roku duet został zaproszony do stworzenia soundtracku do niezależnej produkcji „The Mansion”. Dodatkowo na całokształt ich twórczości składają się liczne kolaboracje, chociażby z Magnusem Birgerssonem z Solar Fields.
Johannes i Daniel celują w łączenie kosmosu z z ziemskimi motywami. Korzystając z kombinacji natury i technologii, które są głównymi elementami inspiracji muzyków. Lubią prezentować pozytywne i negatywne aspekty, jakie niesie za sobą właśnie technologia oraz jej wpływ na środowisko naturalne. Johannes zazwyczaj kreuje ściany dźwięku i harmonie, podczas gdy Daniel rozwija rytmy i rzeźbi ideę w poszczególnych utworach.
Carbon Based Lifeforms bardzo często występują jako headlinerzy na największych festiwalach psytrance’owych w Europie oraz zagrali wiele koncertów w Rosji, USA, czy w Australii. W 2009 roku zagrali głośny koncert w „Cosmonovie” planetarium działającym przy Muzeum Historii Naturalnej w Sztokholmie. Koncert wyprzedał się bardzo szybko, co spowodowało, że ogłosili kolejny, który również został wyprzedany. Ci, którzy wówczas brali udział w tym widowisku, doznali niezapomnianego przeżycia. W kolejnych latach zagrali jeszcze kilka wyprzedanych koncertów w innych planetariach, między innymi w 2018 roku w Moskwie, gdzie bilety na wydarzenie rozeszły się w niecałe 14 godzin.

ASURA [Psybient // Ambient // Chillout] [Francja]

Zespół Asura został założony w 1996 roku w Lyonie przez dwóch muzyków: Charlesa Farewella (syntezator, śpiew, gitara) i Vincenta Villuisa. Wykonywał muzykę będącą połączeniem takich gatunków jak trance psychedelic, ambient i world music. W 1998 roku do zespołu dołączył pianista Christopher Maze, a w 2000 roku został wydany debiutancki album grupy, Code Eternity, będący zarazem pierwszym albumem wydanym przez kultową wytwórnię Ultimae Records, specjalizującą się w muzyce ambient. Od strony muzycznej wydawnictwo to wykazuje różnorodne wpływy. Do nagrania użyto zarówno instrumentów elektronicznych jak i akustycznych. Muzyka charakteryzuje się monotonnymi, melancholijnymi tekstami, symfonicznymi brzmieniami i zmiennym rytmem. Pulsujące, liturgiczne w klimacie utwory, stanowią podniosłą wizję świata, wykreowaną przez muzyków. Wypracowane przez nich brzmienie sprawiło , iż zespół zaczął być jednym z najbardziej rozpoznawalnych wykonawców spod znaku elektronicznej world music i trance ambient. W 2001 roku Vincent Villuis opuścił zespół, by założyć własny, AES Dana. Jego miejsce zajął basista Alex Ackerman. W tym składzie zespół nagrał swój drugi album Lost Eden, wydany w 2002 roku jako album promocyjny, a w roku następnym jako zwykły album CD.

W lipcu 2005 roku Maze i Ackerman odeszli z zespołu, który od tego momentu stał się solowym przedsięwzięciem Charlesa Farewella. Pierwszym albumem nagranym przez muzyka był Life², wydany w 2007 roku. Zawierał on 10 wyrazistych utworów, charakteryzujących się melodycznymi odgłosami, plemiennymi aramejskimi rytmami, zwiewnymi brzmieniami duduków, hipnotycznym podkładem basowym, symfoniczną orkiestracją, fuzją łagodności i mocy tematów spod znaku acid. Wyznaczył on pozycję zespołu w Niemczech i Stanach Zjednoczonych. Następny album muzyka, 360, wydany w 2010 roku, miał również podobny, epicki i wielokulturowy klimat, choć jego brzmienie było czasem bardziej surowe i mniej wielowarstwowe w porównaniu z jego błyskotliwym poprzednikiem.

W 2012 roku Charles Farewell zrealizował ścieżkę dźwiękową do filmu Disconnect (reż. Jon Laakso).

W 2014 roku ukazał się jego album Radio Universe, będący współczesnym echem dokonań Jeana Michela Jarre’a, Klausa Schulzego i Vangelisa, a zarazem posumowaniem dotychczasowych osiągnięć zespołu Asura. Dyskografię zamyka wydany w 2017 roku album Atmosphere.

SYNC24 [Psybient // Ambient // Chillout] [Szwecja]

Sync24 to solowy projekt Daniela Segerstada z Carbon Based Lifeforms. Od początku swojej kariery Daniel tworzył samodzielnie utwory. Debiutanckim albumem pod tym szyldem był wydany w 2007 roku „Source”. W 2012 roku ukazał się ceniony album „Comfortable Void”, natomiast w 2018 roku „Omnious”. Dyskografię zamyka wydany w czerwcu 2020 roku album „Acidious”.

Kup bilet

Klikając „Kontynuuj”, zamykając ten komunikat lub przechodząc do strony wyrażasz zgodę na przetwarzanie tych danych w plikach cookies, przez Progresja Music Zone sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane przetwarzane są jedynie z celach analitycznych. Kontynuuj